Vrijwilligers

Onze vereniging biedt haar leden verschillende activiteiten aan zoals beweeggroepen, inspirerende en verrassende informatieve avonden, de Kerstviering en de Carnavals avond, een buitenactiviteit, een busreis, een creatieve middag, bloemschikken, een wijn/ bierproeverij en ga zo maar door. We nemen deel aan Wereld Reumadag. Er is een verenigingsblad, een website en Facebook.

Dit alles zou niet mogelijk zijn zonder de inzet van onze vrijwilligers, die zich geheel belangeloos met veel liefde en plezier met een of meerdere taken bezighouden ten behoeve van onze leden. Wat zijn we trots en ontzettend blij met ze. Daarom bedanken we ze jaarlijks aan het eind het jaar met een vrijwilligersuitje.

Toch kan er nog veel werk samen verricht worden. Nieuwe kennis en vaardigheden zijn altijd welkom. Wanneer je een zinvolle en dankbare tijdsbesteding zoekt en wanneer je de uitdaging aan wil gaan om samen met de andere vrijwilligers onze leden een (nieuw) initiatief of activiteit aan te bieden, zijn er veel mogelijkheden, bijvoorbeeld als gastvrouw/ man, twitteraar, jeugdmedewerker of als medewerker op creatief gebied. Je bent van harte welkom en je krijgt er gegarandeerd veel plezier en voldoening voor terug.

Voor meer informatie en/of aanmelden kan contact opgenomen worden met de secretaris: Info@VerenigingReumaActiefdePeel.nl

De activiteiten die onze vrijwillegers verzorgen zijn:

Bloemschikken
Blogschrijver op de website
Creamiddag
Het schrijven van columns in 't Kontakt
Jongerencoördinator
Kerstviering
Notuliste
Organisatie Busreis
Organisatie carnaval
Redactie 't Kontakt